Pages

Тулбар

Дорогі друзі! Я вас всіх дуже люблю, і не можу вам не запропонувати вам неваличку панельку для FireFox чи Internet Explorer. Вона зроблена мною спеціально для себе, і все що там є - виключно для моєї власної зручності. Можливо серед вас знайдуться люди яким також буде цікава моя творчість ;-). Ніяких вірусів і ніяких шпіонів. За це я ручаюсь. Спробуйте переваги!

Як то кажуть : Безплатно, без spyware или вирусов, не открывает или похищает ваши данные, не требуется никакой личной информации.

Отож:
Після встановлення налаштуйте згідно персональних потреб. Там багато фішок, але всі вам точно не потрібні. Чекаю на зауваження та пропозиції.

1 коментів:

Анонім сказав...

Вітаю!!
Знайшов помилку у другому реченні!!
Читаємо "..запропонувати вам нев_а_личку.." Я _виділив_ спеціально Твою описку.
Виправ!!

 
Copyright (c) 2010. Blogger templates by Bloggermint